۸ پاسخ

وای خدا من از الان استرس واکسن چهارماهگی رو دارم.میترسم تب داشته باشه قطره رو بدم بالا بیاره اونموقع چیکار کنم.واکسن دوماهگی نصف شب که قطره شو دادم بالا آورد تا ۴ ساعت بعدی بشه از استرس فشارم شد ۱۶.همش میگف اگه تب کنه چیکار کنم

منم دیروز زدم پاش خیلی درد میکنه قطره چی بهش میدی ؟من پاراکید میدم موندم چند قطره بدم هر کسی یه چیزی میگه

هر موقع واکسن میزنی قبل از اینکه بری واکسن بزنی یه تخم مرغ محلی باشه خیلی بهتره ولی کارخونه ای هم خوبه بذار بیرون یخچال وقتی برگشتی به دمای محیط رسیده زرده رو از سفیده جدا کن و زرده رو هم بزن با انگشت بزن به جای واکسن آب رو آتیشه

الان هم بیدار شده نمیخوابه درد داره

پسرم چهارشنبه زد دو ماهگی خیلی بی قراری میکرد شب یه لحظه خوابم برده بود یهو پاشدم دیدم تب داره آخه میگن چهارماهگی زیاد درد نداره

ای وای🫠خیلی درد داشت؟بعدش چطور بود؟دو ماهگی واسش راحت بود؟

نه برای دخترانگارنه انگارواکسن زده

اینا هیچن ۶ ماهگییی رو ندیدیی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی