۶ پاسخ

دقیقا برای دوقلو های منم برای یکیش خیلی سخت بود خیلی درد کشید وجیغ کشید آزبست پاهاشو بالا پایین میبره

خیلی مزخرف بود بچم یه هفته اس مریضه

اره خیلی سخته پسر منم خیلی درد کشید

برعکس برای پسرم سبک بود

من واکسن ۴که براش زدم کسی هم تازه کمکم نبود تنها بودم، خداروشکر هیچیم نگفت

منم دیروز زدم بچم تا صبح و حتی همین الان از پا درد جیغ کشید

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی و حسین مامان امیرعلی و حسین هفته هجدهم بارداری
مامان 🥰Ania🥰 alman مامان 🥰Ania🥰 alman ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی👶🏻❤️ مامان امیرعلی👶🏻❤️ ۱ سالگی
مامان حسام 👶🏻🧸 مامان حسام 👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی