دقیقا برای دوقلو های منم برای یکیش خیلی سخت بود خیلی درد کشید وجیغ کشید آزبست پاهاشو بالا پایین میبره
خیلی مزخرف بود بچم یه هفته اس مریضه
اره خیلی سخته پسر منم خیلی درد کشید
برعکس برای پسرم سبک بود
من واکسن ۴که براش زدم کسی هم تازه کمکم نبود تنها بودم، خداروشکر هیچیم نگفت
منم دیروز زدم بچم تا صبح و حتی همین الان از پا درد جیغ کشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.