من دیگه بیخیال زایمان شددم😏😏😐😮‍💨
پس کی میخواد بیاد

۹ پاسخ

منم زایمان اولم اونجا بود اصلا راضی نبودم ولی الان خیلی خوب شده خیلی راضی بودم

توگهوارع که یک روزه زاییدی

جا خوش کرده🤣

آره نظام مافی رفتم

من و شما تاریخمون با هم بود من هفته پیش زایمان کردم

بروبیمارستان معاینه تحریکی برات انجام بدن وامپول فشار بزنن

نه به شما که موندید هنوز زایمان نکردید نه به ما که یه ماه زودتر اومد

عزیز دلمممم ان شاءالله زایمان میکنی

گهوارت ک زاییده 😂

سوال های مرتبط

مامان شیخ ارکان🏁✌️😎 مامان شیخ ارکان🏁✌️😎 ۱۰ ماهگی