۷ پاسخ

به نظرم خوبه بیشتر کم نکن

من قدم ۱۵۹..وزنم ۶۴🥴

کافیه بنظرم

عزیزم بستگی به فرم اندامت داره
من 156 قدم با وزن 64 عالی میشه اندامم
ولی من اندامت خیلی وزن رو نشون نمیده

قدت هر چند هست بايد همون باشه وزنت ..مثلا الان تو وزنت بايد ٦١ باشه ..من قدم ١٦٠ هست وزنم ٥٦ هست و چهار كيلو كمبود وزن دارم ..

فکر میکنم باید رو ۶۰ باشی

۶۱ بشی خوبه

سوال های مرتبط