سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
تپل مهربونایی که اسپارتینا زدین،سلام و درود خدا بر شما😁❤️
میشه بیاین بگین راضی بودین یا نه،برگشت نداشته؟چند دوز زدین چقد کم کردین؟هزینه هاش چطوریه
من از راهنمایی به بعد همیشه درگیر رژیم بودم.بارها چاق و لاغر شدم،زمان کنکور به مرز منفجر شدن رسیدم،سال دوم دانشگاه انقد ک حرص خوردم لاغر شدم
قبل از عقدم چاق شدم
برای عقدم دوباره لاغر کردم
توی عقد خیلی خوش می‌گذشت باز چاق شدم و برای عروسی ۱۱ کیلو کم کردم
دوماه و نیم بعد از عروسی من باز ۱۶ کیلو اضاف کردم و خورد به کرونا و ۴ کیلو دیگه هم اضافه شد و باز من توی یکسال با رژیم و سالمخوری و پیاده روی ۲۰ کیلو کم کردم
قبل از بارداری هم خیلی کم کردم،توی بارداری چون تحرک برام خوب نبود فقط خوردم و چاق شدم،به ۹۴ کیلو رسیدم😶بعد از زایمان شدم ۸۷ و مدتها همینطوری موندم. یکم ک هامین بزرگ شد و فکرم آزادتر شد دوباره رژیم گرفتم،بدونه پیاده روی الان شدم ۷۱ ولی ازونجایی ک سگ سیاه افسردگی پاچه منو چندماهه گرفته،دیگه توان رژیم نداره مغزم،دلم میخواد اسپارتینا بزنم ولی نمیدونم فایده داره یا پولمو میریزم دور فقط
مرسی ک راهنمایی میکنین
پوشک پوشک پوشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک سرلاک سرلاک پاراکید