۴ پاسخ

هر 16 روز یبار .تعجبم از کسایی که میگن نگیر .ما فست 32 و 36 ساعت هم داریم

اوووو نمیشه اینجوری من مربیم میگه ساعت ۹ شب شام بخور تا روز بعد ساعت ۱ ولی من ساعت ۱۲ دیگ‌ میخورم تا یک سختمه

نمیتونی بگیری
طولانی ترین تایمش۱۸ساعت
از استپ که درنمیای هیچ بدتر اذیت میشی
کالری مصرفیتو بالا پایین کن
دوروز شوک بده به بدنت

من چند روز پیش فست 22ساعته گرفتم بلند میشدم سرگیجه می‌گرفتم به نظرم خوب نیست

سوال های مرتبط