۸ پاسخ

افرین همینطور ادامه بده،.. هیچ چیز مهم تر از سلامتی و تناسب اندامت نیست…

الان ک خیلی خوبی
قدت چنده؟

۶۶ مگه زیاده که رژیم میگیری؟؟؟

واای خدا پس من چرا نمیتونم چرااا خدایااا کمکم کن من ارزومه بشم ۶۲

من ۶۸ کلیو ام یعنی چاقم؟ قدم ۱۶۵ هستش.
ولی همه میگن خوبی چاق نیستی

من الان ۶۵ م
میشه بگی طول روز چند کالری میخوری؟

سلام شما از چ فیلتری استفاده میکنین مال من اصلا کارنمیکنه 😕

میشه بگی چطوریه رژیمت ؟
من میرم باشگاه ولی کم نکردم اصلا

سوال های مرتبط