از ۸شب تا ۱۲ ظهر هیچی نمیخوری فقط مایعات آب وقهوه و چای میتونی بخوری و ۸ساعت میتونی وعده های اصلی و میان وعده بخوری و قند و شکر که حذف کنی خوب وزن کم میکنی
فستینگ چند نوع داریم۱۲، ۱۴ ، ۱۶، ۱۸
بهتره از ۱۲ ساعت شروع کنی اینجوری ۸ ساعت مجازی بخوری ، به جز شیرینیجات تنقلات غذا هم هرچیزی که میخوری نصف کن . تو ۱۲ ساعت باقی مونده جز اب ، قهوه چای چیز دیگه نباید بخوری
میشه برا منم توضیح بدید کلا نمیدونم چطوریه
تو این 12 ساعت فقط میتونی اب و چایی قهوه بخوری بدون قند و شیر
قدو وزنت چند؟ از 12 ساعت شروع من بعد یکن 16 ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.