۵ پاسخ

از ۸شب تا ۱۲ ظهر هیچی نمیخوری فقط مایعات آب و‌قهوه و چای میتونی بخوری و ۸ساعت میتونی وعده های اصلی و میان وعده بخوری و قند و شکر که حذف کنی خوب وزن کم میکنی

فستینگ چند نوع داریم‌۱۲، ۱۴ ، ۱۶، ۱۸
بهتره از ۱۲ ساعت شروع کنی‌ اینجوری ۸ ساعت مجازی بخوری ، به جز شیرینی‌جات تنقلات غذا هم هرچیزی که میخوری نصف کن . تو ۱۲ ساعت باقی مونده جز اب ، قهوه چای چیز دیگه نباید بخوری

میشه برا منم توضیح بدید کلا نمیدونم چطوریه

تو این 12 ساعت فقط میتونی اب و چایی قهوه بخوری بدون قند و شیر

قدو وزنت چند؟ از 12 ساعت شروع من بعد یکن 16 ساعت

سوال های مرتبط