۵ پاسخ

من مثل همیشه فقط کمتر میخورم مثل سابق به ولع م محل نمیزارم،وقتی گشنمه صبر میکنم تا وقتش برسه

صبحانه اتمیل
باشگا
۴تاسفیده
ناهار ۱۲۰ گرم سینه یا با ۴ ق برنج میخورم یا ۲ کف دس نون و گوجه کبابی
میان وعده چای سیب سالاد کاهو باماست
شام هرچی بود یکم

من هرروز یادم میره میرم برنامه غذایی ک مربیم داده رو میبینم میفهمم چی باید بخورم🤣

صبحونه یه قاشق ارده و یه قاشق عسل،ناهار ۸قاشق تا ۱۰ برنج و خورشت کمی،شام هم بیشتر لوبیا و عدس پخته یه کاسه کوچیک.همین

من وقتی بیدار میشم یه لیوان دمنوش زیره سبز میخورم یکم بعد یه قهوه+ یه تیکه کاکائو تلخ تا شام دمنوش و چایی اینا میخورم.(اشتباهه ولی سبکم و کارامو راحت انجام میدم)

سوال های مرتبط