ن بابا همش قنده
از وقتی ی سالش شده دو بار دادم خوشش اومد
نه بابا اصلا هیچ خوراکی بیرونی به بچم ندادم
نه اصلا
یه بار دادم خوشش نیومد دیگه نمیدم
اصلا
منم بهش میدم خیلی دوست داره
بله به عنوان میان وعده میدم خیلیم دوس داره
اره ماهی دوبار میدم
یباربهش گرفتم طعم موز دخترمن شیرینی جات دوست نداره عاشق ترشیه
من ی چندباری دادم
اره خیلی دوست داره
اره به من دکتر گفت به عنوان میان وعده بده
اره میدم
ندادم تاحالا
اره گاهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.