مامانا شما ب بچه هاتون دنت میدین ؟

۱۶ پاسخ

ن بابا همش قنده

از وقتی ی سالش شده دو بار دادم خوشش اومد

نه بابا اصلا هیچ خوراکی بیرونی به بچم ندادم

نه اصلا

یه بار دادم خوشش نیومد دیگه نمیدم

اصلا

منم بهش میدم خیلی دوست داره

بله به عنوان میان وعده میدم خیلیم دوس داره

اره ماهی دوبار میدم

یباربهش گرفتم طعم موز دخترمن شیرینی جات دوست نداره عاشق ترشیه

من ی چندباری دادم

اره خیلی دوست داره

اره به من دکتر گفت به عنوان میان وعده بده

اره میدم

ندادم تاحالا

اره گاهی

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی