دوستان یه سوال دیگ
فعالیتتون به چه صورت?

۵ پاسخ

کارای خونه انجام نمیدم خیلی
سه روز در هفته سرکار میرم

کارای خونه و روزی تقریبا یکساعت ورزش میکنم

خب من مشکل خاصی ندارم
ینی از جفت و دهانت رخم و بچه و اینا مشکلی نیست
پس استراحت مطلق نیستم
ولی پیاده‌روی کن درحدی ک خسته نشی
کارای سنگین اصلا نکن
من اینژوریم روزی نیم ساعت میرم پیاده روی شایدم بیشتر خیلی آروم راه میرم وسطش میشیم استراحت می‌کنم و‌چیزی میخورم
کارای روزمره سبک
و بقیش لش😂

فعالیت تا جایی ک بتونم انجام نمیدم چون شکمم درد میگیره البته ک جفتم پایینه باید استراحت مطلق کنم ک بره بالا اما شرایط مطلق و ندارم

کارای خونه دائمم کاره 😂

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری