دل پیچه خطرناکه؟

۲ پاسخ

نه چیز نفاخ نخور یه وقتاییم ویروسه ادم اسهال میگیره معدت باشه خلاصه مهم نیست

نه زیاد من خیلی دارم

سوال های مرتبط