همین پیامو ذخیره کردم ببینم کدوممون مثبت میشیم 😅
اینه
ساعت ۶صبح بیدار شدم یه چیزی خوردم برگشتم خابیدم تا ۱۰ تست زدم.تخمکگذاریم ۸روز پیش بودروز ۱۷پریودیم بود امروز روز ۲۵پریودیمه.فقط سینه هام سنگین ش
دن.کمی هم درد پریودی تو کمرم دارم
دخترا با ادرار صبح زدم ناشتا ۱۴روز از تخمک گزاری گذشته
منم ۶روز تا موعدمه الان کیت بزنم ببینم چه خبره
با ادرار اول صبحت زدی ؟کیت بارداریه فک کنم کیت تخمک گزاری روش زده lhداره؟
گلم ازکیت تخمک گزاری استفاده کردی برای بارداری میگن نمیشه ک ولی من جهت کنجکاوی زدم
من تاحالا استفاده نکردم قیمتش چنده یکیو بفرستم بخره
خانومم کیت تخمک گذاریو چطوری استفاده میکنی ب منم بگو
عزیزم این کیت تخم گذاریه؟ چجوری استفاده میکنی ازش؟
البته منم فضولی کردم و تستم زدم ببین
مال منم 22 سیکل اینجوری شده و یه هفته دیکه موعدمه
چون باردار باشی مثبت میشه
شاید بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.