۲ پاسخ

من نبردمش هنوز ولی باید ببرم چون الان تو پروسه دندون در اوردنه ن اهن میدم ن مولتی کلنم اسهاله برا همین گفتم فعلا یکم بهش برسم

ملاجشو چک میکنه که این خیلی مهمه و ازمایش مینویسع و تکاملشو بررسی میکنه

سوال های مرتبط