۵ پاسخ

چه شیشه شیرینی استفاده می کنی عزیزم و چه شیر دوشی منظورم مارکشونه

من یه سینه رو ده دیقه 60 تا میشع

چرا شیشه؟

چرا مستقیم نمیدی

من تو یک ربع تا بیست دقیقه 60 سی سی اما دیگه بعدش نمیاد

سوال های مرتبط