۵ پاسخ

من اول تو دو ساعت ۹۰ تا میدادم دیدم وزنش زیاده بقیه همش میگن الان گاها سه ساعت ۹۰ تا میدم یکجا میدم تیکه تیکه نمیدم اگه۹۰ تا رو کامل نخوره صداش در میاد

دو‌ماه ۶۰ تا ۹۰ عزیزم، ۱۲۰ برای بچه سه ماهه اس

بچه دوماه ۱۲۰ میل خیلی براش زیادهههههه
حتی اگه بخوره هم نباید داد چون باعث رفلاکس میشه

بچه من الان ۱۲۰ تاهم نمیخوره به حرف همه گوش دادم ۱۲۰ دادم‌تو دوماهگی معده درد شد توهم نده بزار خودش شیرشو زیاد کنه معده درد نشه

دو ماه ۱۲۰ تا😶
من دخترم خیلییی میخوره ولی اواسط ۳ ماهگی شد ۱۲۰ تا بازم دکتر غر میزنه چرا انقدر وزنش زیاده
زیاد نده بهش معده اش بزرگ میشه دیگه نمیتونی جلو خوردنش و بگیری
تو سن بچه شما ۹۰ تا میخورد اونم خورد خورد

سوال های مرتبط