چی میشه نامه سزارینم واس ۵/۲۵بدن 🥹🥹🥹

۵ پاسخ

من یادمه سردختراولیم فیلم بازی کردم دردنداشتم ولی بخاطرتاریخ که بشه ۷/۷،خودشون میومدن میگفتن دردداری میگم نه دوباره چندنفرپشت سرهم میومدن برامعاینه کلافم کردن مجبورشدم بگم درددارم انقباض دارم ،اخرشب عملم کردن البته نوبتم ۸/۷بودزیادفاصله نداشتم باتاریخم

میشه عزیزم توماه هشتم برو برانامه عمل وقتی دکترت خواست تاریخ بزنه بگواین تاریخومیخام برات میزنه ونامشومیده ،من سردخترم ۳۷هفته وپنج روزخواست تاریخ بزنه ولی من بخاطر تاریخ ۳/۳/۱۴۰۳گفتم ۳۸ هفته تمام برام بزن قبول کرد

خودت همون موقع برو بگو دیگ تکون هاشو حس نمیکنم عملت میکنن
من سر پسرم همین شد
چند روز چلوتر افتاد
۵/۲۵

چرا5/5/1405نشه؟ 😂

چرا 25
من دکتر گفت 20سز میکنن

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی