۱۰ پاسخ

هنوز برای ما دوماه مونده 😥😥😥من دیگ صبرم تموم شده

دلم میخواد با همشون قهر کنم😂 چرا من تازه امشب میرم ۳۶ هفته🤣🤣

خدا رو هزار باشکر انشاءالله به برکت و عظمت این شب ها همه از درد زایمان به سلامتی فارغ بشن و جگر گوشه هاشون و صحت و سلامت بادلخوش بغل بگیره 🤲🤲

خخخخ خوبه که😂

منم درد دارم کاش بزام دیگه منتظرم 6 بشه شوهرمو بیدار کنم

من تازه دردام شروع شده

اره من هم ذزدیشب میبینم همه درراه زایمانن بسلامتی هممون زایمان کنیم
خیلی سخت و شیرینه

پس چرا من نمیزام بسه دیگههه منم نینیم دوس دارم بغلم باشه😩🥹😂

اوف نگو که کلافم دیگه خسته شدم

دقیقا همه داره نینیاشون بدنیا میاد🥹😍

سوال های مرتبط