دستمال خیس کن لای کشاله ران ش بزار
روی سینه جوراب خیس پاش کن تا نره بالا
به احتمال تو دندون باشه
اب بده بخوره
اگر بنفشه داری یکم دم بزار اندازه ۳۰ تا بده بخوره خنک میشه
تابستلن هم هست گرمه کلا
جلو کولر نخوابونید بچه سرما می خوره.نگران نباشید پسرمنم تب می کرد،هر۴ساعت استا بدید،دکتر به من گفت اگه دیدی روز دوم هم تبش بالابود به جای ۶ ساعت ۴ ساعت استا بده.لباس معمولی خنک هم تنش کنید
دیگه ۳۷و۴ ابن همه استرس نداره پاراکیدو سروقت بده میاد پایین
تن شور نکن فقط محیط رو سرد کن
بسه همین
بچه منم داغ میشد خوابوندمش روبرو کولر جلو صورتش یچیزی گذاشتم باد اذیتش نکنه
خنک شده بود دست و پاش کمرش داغ هنوز
ولی همین باعث شد تبش بیاد پایین
باپنبه و گلاب بکش روی تمام بدنش تب میاد پایین
عزیزم پاها و دست و صورتش رو بشور
اگه واکسن زده استا بده
بعدشم اگه بالا ۳۷.۵ باشه تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.