۳ پاسخ

روز چندم سیکل سونو دادی؟پریودی هات منظمه؟

تنبلی تخمدان داری ولی خفیف هست چون فولیکول غالب داری و احتمالا پریودی هات هم منظمه نه؟چون منم همینجوری ام توی سونو نمای pcoدارم و لی فولیکول غالب دارم و الحمدلله پریودیم هم منظمه..

تخمک داری برای بارداری یک دونه خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری