روز چندم سیکل سونو دادی؟پریودی هات منظمه؟
تنبلی تخمدان داری ولی خفیف هست چون فولیکول غالب داری و احتمالا پریودی هات هم منظمه نه؟چون منم همینجوری ام توی سونو نمای pcoدارم و لی فولیکول غالب دارم و الحمدلله پریودیم هم منظمه..
تخمک داری برای بارداری یک دونه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.