۶ پاسخ

من خریدم بله راضیم

من از همین خریدم خیلیی خوشمزه و خوش عطره یدونه سرلاک میوه یا حریره نارگیل همراهش بخر با اون قاطی کن بده بخوره

عزیزم اگه‌میای شیراز ادرس و شماره یه خانم بهت بدم طبیب هست اینجور چیزا راحت خرید کن

من خریدم دخترم لب نزد

من میخرم اما از قائنات (مهرنی نی)، خوبه من سویق برنج وفرنی میوه رو گرفتم داره تموم میشه اما غلات و حبوبات و دوستنداره یعنی یوبس میشه نمیدمش

من خریدم
هم سوپ فوری هم حریره بادوم رو
ولی نمیخوره😑

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری