۴ پاسخ

سوال منم هست رفتم اونت خریدم دوقطره است به درد نمیخوره پولم دور انداختم میترسم برم ۴قطره بخرم اونم زیاد ازش بیاد

من شیشه اونت دارم سر شیشش گرونه ‌.سرشیشه بی بی لند میخرم میندازم

اینجا به من گفتن برم بخرم من هنوز فرصت نکردم

یا برعکس...

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان چوبلو🍪 مامان چوبلو🍪 ۴ ماهگی
من خودم از مریدان دکتر براونز بودم تا اینکه هم خانم دکتر هم مامانای داخل مطب قانعم کردن شیشه شیر اونت گزینه بهتریه و واقعا برای من بود.

دخترم تا زمانی که برای شیردهی تلاش میکردم هم سینه‌ی منو میگرفت هم شیشه رو و این به خاطر طراحی سر شیشه‌ی اونت بود.

سر شیشه‌ی اونت سفت شاید اوایل خستتون کنه شیر خوردن بچه طولانی میشه یا خسته میشه برای شیر خوردن ولی طاقت بیارید چون این سفتی باعث قوی شدن فکشون میشه و این هم در دوره‌ی غذاخوری خیلی به نفعتونه هم انرژیش در دوره‌ی شیر‌دهی تخلیه میشه و خواب راحت تری داره.

چندتا نکته‌ی اقتصادی بخوام بگم یکیش اینه سر شیشه‌ی اونت به همه‌ی برندای ایرانی که طرح اونت دارند میخوره پس نیاز نیست کلی پول شیشه بدید همون سر شیشه کافیه ولی اگه بچتون کولیک داره پیشنهاد میدم آنتی کولیکشو بگیرید اون قطعه آنتی کولیکم به همه شیشه های ایرانی میخوره ولی متاسفانه جدا فروش نداره.
چون تو ماه‌های اول وعده های شیر زیاده و شستشوی زیاد شیشه‌ایی بگیرید بهتره.یکم سنگین تر هست ولی حداقل خیالت از ضدعفونیش راحته . نگران شکستنش نباشید به راحتی نمیشکنه و امتحانشو برای من پس داده

و مراقب باشید شیشه‌ی ساده رو به عنوان آنتی کولیک و ضد نفخ بهتون نفروشن تو کامتتا عکسشو براتون میزارم