اگ تا الان بی بی لند خورده دیگ اونت نمیتونه بخوره چون اونت سفته و کم میاد.
فکش خسته میشه.
همونو ادامه بده
یو مامی هم خوبه.
اگ دل درد و نفخ و اینا داره دکتر براونز بگیر
بی بی لند یه بدی که داره سوراخ سرشیشش بزرگه به بچه امون نفس کشیدن نمیده
من بی بی لند داشت خیلی شیر میومد بعد نفخ هم میکرد الان اونت گرفتم راضیم
به هرچی عادتش دادی ، ادامه بده
امکان داره دیگه اونت رو نگیره
من از روز اول اونت استفاده کردم خیلی هم راضی بودم
جدیدا رفلاکس گرفته ، دکتربراون گرفتم ولی اصلا نتونست باهاش شیر بخوره
دیگه سعی کردم حالت خوابیده بهش شیر ندم
که خدارو شکر حل شد
منم بچم شیر خشکیه شیشش بی بی لنده عوضم کنم باز بی بی لند میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.