۷ پاسخ

والا غذاشو بخوره من راضیم چه برسه میان وعده
وای میتونی میوه بدی اتمیل بدی کیک و آبمیوه طبیعی بدی

میوه .خرما .شیر پاستوریزه.بوشار.غلات با شیر .چوب شور .مغز تخمه .مویز .انجیر

هندونه طالبی انگورسیاه مویز قیسی بستنی موز شیرموز شیرانبه
ترکیب موز و شیر و بیسکوییت
فرنی

میوه حریره معجون سرلاک مغزیجات
خود مغزیجات بستنی

کاچی،حلوا،نون با شیره انگور،میوه،بستنی،پنکیک‌یا کیک خونگی یا بازاری،بیسکوییت،سیبزمینی سرخ شده،آش
نون با گوجه خیلی ریز هم دادم چندبار

میوه،سرلاک، فرنی،اوتمیل

بیسکوییت شیر پاستوریزه
میوه

سوال های مرتبط

مامان رومیسا 🌸 مامان رومیسا 🌸 ۱۷ ماهگی
مامان آراد💚 مامان آراد💚 ۲ سالگی