اینا برا تنبلی هستن؟
من کلا شیش ماه استفاده کردم
سه ماه اول
از ۱۴ تا ۲۴ پریودی دوتا دوفامد
اوزیل پلاس و کوکیوتن روزی یدونه
متفورمین روزی یدونه
سه ماه بعدی دکتر بیشترش کرد
دوفامد همون بود
اوزیل پلاس و کوکیوتن و متفورمین شد روزی دوتا با ناهار و شام
من کو کیوتن مصرف میکنم دوماهه این ماه مشخص میشه نتیجه
من عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.