۸ پاسخ

شیرکاکائویخ درست کن تلبستون هم هست خراب هم نمی شه

از اسنپ سوپرمارکتش بخر که تخفیف داره

کیلویی پخش کردنش سخته
پاکتی از این کوچیکا بگیر هر چی در توانته فرقی نداره چند دونه باشه تو هیئت به بچه های کوچولو بده

معمولا فروشگاه هاي زنجیره اي مثل رفاه و دیلي مارکت و… اینا قیمت مناسب تري دارن مثلا من سوپرمارکت قیمت کردم دونه اي ۳۲ میگفت، از فروشگاه خریدم ۲۳..تعدادش هم بستگي به توانت داره مثلا من نذر کرده بودم که اگه تا محرم باردارباشم بسته به توانم ۳۰ الي ۵۰ بسته خوراکي به همراه شیر تو روزشیرخوارگان پخش کنم که همون ۵۰ تا شد

منم شیر فله گرفتم میدم دست داداشم ت هیئت ببره

هر چی دلت میخواد کیلویی هم میتونی بخری فقط پخشش سخته

از لبنیاتی ها شیر فله ای بگیر بیار خونه بجوشون ببر هیئت ها تو لیوان یکبارمصرف بخش کن
قبول باشه

هرچقد توانته بخر
من 8تا خریدم که امروز پخش کنم به بچه ها

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته آسمونی مامان دوتا فرشته آسمونی قصد بارداری
مامان معجزه خدا💫 مامان معجزه خدا💫 هفته دهم بارداری