اها راستی قرص هم نخور از ۱۰ ساعت قبلش
۸ ساعت قبلش ناشتا باش
تغذیت هم عین همیشه باشه یهو قندو حذف نکن میخوان ببینن توی روتین زندگیت چقدره قندت
اب خنک تگری ببر برا محلول گلوکز
هیچی نخور
دسشویی اول صبحتم نگه دار نرو دسشویی برا ازمایشت (اگر دکترت نوشته باشه)
خودتم اماده کن ک چن ساعت اونجایی ی چیز سرگرمی ببر
اگر بالا اوردی بهشون اطلاع بده و اگر خیلیییی تشنت شد میتونی ی قلوپ اب بخوری
برا بعد تموم شدن کل ازمایشت(بسته به چند مرحله ای بودنش) یه خوراکی لقنه ای چیزی ببر ک قش نکنی
۸ساعت ناشتا باش
آب میتونی بخوری
مثانهت هم تقریبا پر باشه
ممکن ادرار همبخوان
شب شام سبک بخور
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باش
در طول شب میتونی آب بخوری
۸ ساعت ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.