بچه ها دراز میکشم زیر دلم درد میاد

۲ پاسخ

من۳روزه اینجورشدم زیردل ورحمم دردمیگیره تیرمیکشه
موقع درازکشیدن‌راه رفتن یانشستن
دکتررفتم دیروز بهم آمپول دادهبته ای۱دونه وهیوسین
ازاولشم‌ک کلادارم شیاف میزارم‌ودوفاستون میخورم
دکترم گفت استراحت کن کلا

ب پهلو دراز میکشی؟
طاق باز دراز نکشی

سوال های مرتبط