۵ پاسخ

منم همین‌جوری هستم

منممممممممم😢

طبیعیه دیگه نباید راه برین بیشتر دراز کش باش

من خدا نکنه بشینم دیگ کارم تموم نمیتونم بلند بشم از رو زمین نه بچرخم نه حرکت
فقط الان رو مبل تخت میز ناهار خوری هستم

عادیه

سوال های مرتبط

مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری