۷ پاسخ

پسونک یه هفته بعد میگن بدی هفته اول نده زوده

اگر خپاستی شیر خشک بدی حتما با سرنگ یا قطره چکون یا حتی قاشق کوچولو‌بده با شیشه بدی دیگ سینه‌تو نمیگیره

نه بابا شیر خودتو بده چرا شیر خشک
کپسول شیرافزا بخر شیرت زیاد بشه بعد زایمان
پستونکم نده بنظرم بچه الکی فکش خسته میشه

نه همون اول شیشه و پستونک نده
فقط تلاش کن سینه خودت رو بگیره
اگه اذیت کرد رابط شیردهی بگیر
اگه اونم نگرفت با قطره چمون از شیر خودت بده
ولی هیچ بچه ای نیست که نگیره فقط به صبر مادر و اطرافیان بستگی داره
بعد که مرخص شدی اومدی خونه ،مواقعی که مثلا میخوای پوشک عوض کنی پستونک بده بهش که بی قراری نکنه
ولی دائم بهش پستونک نده
توی خواب در بیار پستونک‌رو
من هنوز به پسرم‌شیشه ندادم
ولی احتمالا دو هفته دیگه بهش شیشه بدم برای مواقعی که ممکنه خودم نباشم

نه پستونک رو بزار برای ۱۰ روزگی به بعد که اول سینه رو بگیره ، شیر خشک هم همراهت باشه اگه خواستی بدی با قطره چکون بده که همچنان سینه رو بگیره تا شیرت راه بیوفته بعد که سینه رو گرفت چند روز و خیالت راحت شد میتونی فقط واسه وعده شب که راحت بخوابه با شیشه شیر ، شیر خشک بدی

عزیزم اگه خداخواست بعدتولدکوچولوت فقط شیرسینه هات وبهش بده اگه بعدخوردن سینت آرومه وگریه نمیکنه نیازبه شیرخشک نیست واگرهم سینت شیرنداشت بازم بزاربخوره تا میک بزنه تا شیرت راه بیفته واگر خیلی گشنشه با قطره چکون شیرخشک بهش بده تا سینت وول نکنه،اگه سینت ومیخوره آروم میشه ولی باز ولع خوردن داره بازم بهش سینت وبده چون واسه جاری شدن شیرت خیلی خوبه ومقویه براش،پستونک نده حداقل تا ده روز

به دنیا اومد اول شیر خودتو باید بدی بعد ب مرور زمان شیرت سیرش نکرد شیرخشکم درکنارش بده

سوال های مرتبط