بیخیال بچه تو از ادب چ میفهمه ما یه پنج ساله داریم اونم هنوز نمیفهمه 🤣🤣🤣چ توقعاتی. دارید
هنوز نمیفهمه که عزیزم از بی ادبی نیست ذره ذره بهش یهش بده
بچه۱۱ماهه اخه چه میفهمه ادب
اقتضای سنشه
عکس العمل نشون نده عادی نگاش کن ، بشین پیشش بد ی اسباب بازی دوست داره بهشون نشون بده بگو میخای بازی کنیم..بد ادا در بیار
از سرش میوفته ۱.۲ هفته دیگه
گاز زدن چنگ زدن ی تایمی کشف کردن بنظرم ما نباید عصبی بشیم زود گذره
بخاطرسنشونه وقتی چنگ میزنه سرگرمش کنخ یادش بره هرچی عکس العمل نشون بدی بدتره
عادی نیست؟
والا نیارا به من که میرسه خیلی اینجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.