۱۴ پاسخ

از ماهم بی دلیل هم جیغ میکشه هم گریه میکنه هم نق میزنه هم بهونه میگیره
راهی پیدا کردی ب ماهم بگو ☺️

بچه‌ منم همینطور نمی دونم از چیه

پسر منم دو هفته ای خلی بهانه میگیره و گریه
بعد دیدم تا بخاطر دندونه میخواد دندون در بیاره

شاید میخوان صحبت کنن نمیتونن جیغ میزنن دختر منم همینطوره

یا میخواد پی پی کنه نمیتونه یوبس شده
ک با روغن زیتون یک قطره مقعد یک قطره دور شکم ماساژ بده جهت عقربه ساعت

یا دندونشه ک یکم روغن بادوم تلخ بزن پشت گوش هاش اگ پاراکید داری ی قطره بریز تو دهنش

یا دلشه ک حوله گرم کن بزار روی شکمش

دلش درد نمیکنه؟
یکم دیفین هیدرامین بمال به لثه هاش

دختر منم خیلییی جیغ میزنه

خب چیه مگه. بچست دیگه

من بیرون میبرمش بهتر میشه
گاهی هم بخاژر دندون کلافه میشن

پسرمن تو خواب وحشتناک جیغ میزنه گریه میکنه

حتما خسته هس یا سرش درد میکنه
چشم کردنش براش صدقه بنداز

پسر منم خمینههههههه حتی سرویس نمیتونم برم چسبیده بهم

دندان ، پاراکید دوبرابر وزنش بده

بچه منم همینم دیونممم کرده انقد جیغ می‌کشه و گریه می‌کنه

سوال های مرتبط