برعکس من بعد زایمان استرسی شدمم🥲🥲همش صداي بچم توگوشمه عادت كردم غذاتند تند بخورم كارام بدوبدو انجام بدم. كه يوقتايي پام پیچ میخوره 😩
من بیخیال بودم بیخیال تررررررر شدم 😂😂😂😂
بچه ات ارومه بیخیال شدی😂😂
من بارداریم ک خیلییی استرسی بود
الان که اصلا برا خودم نیستم دائما ب چیزای خطرناک دست میزنه نمبتونم راحت غذا بخورم کلا زندگیم خلاصه شده ب پسرم
تغییر عجیبی بود 😂
منم یه آدم رلکس شدم و آروم و شاد تر بخاطر پسرم قبلا خیلی جدی تر بودم چون شاغل بودم
شدم یه آدم عصبی چون بچه هام مدام میریزن کارهای خطرناک میکنند دیگه برای خودم نبست مثل الان هم دستشویی دارم هم اتو کاری منتظرم خانم بخوابه
سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکسهاتون خاصتر و قشنگتر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفهای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبتها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیامهاتون هستیم.
با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا
فقط و فقط ۵۰ هزهر تومان
@qabenoo
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.