اینجا کسی تو بارداری آپاندیست عمل کرده؟

۵ پاسخ

من سر بارداری اولم تو ده هفتگی عمل کردم خداروشکر به خیر گذشت

اگ عمل نکنه آپاندیس میترکه و سمش به همه جایه بدنش پخش میشه ومتاسفانه بچه رو ازدست میده

منه بدبخت😢😭

عمل نکنه بهتره چن تایی دکتر بره با حرف یه دکتر سریع نره اتاق عمل گلم یکی اقواممون همینجور بود میخواست عمل دیگه رفت یه دکتری دیگه گفت نیاز به عمل نیس الان که بارداری دیگه عمل نکرد

من قبل بارداری عمل کردم ولی دوستم هفته سی و خورده ای آپاندیسش عود کرد آپاندیس و که در آوردن بچه رو هم در آوردن و رفت دستگاه

سوال های مرتبط