تجربه کردم
من که آمادم،ولی هر وقت میرم ای بهداشت پفیوز ضدحال میزنه،مثلا همین صبح که رفتم به حساب دکترم 38هفته ام ولی بهداشت میگه 36،عصابم بهم ریخت...حالا موندم به حساب کدومشون منتظر باشم.
سلامممم رفیق خوبی سلامتی. بهتر شدی؟
تعریف کن برامون
فقط پارت پارت نکن گم میکنیم
من ۵ روز پیش تجربه کردم و هیچکس نمیدونه چیه دردش تا قبلش فقططططط باید زمانش بشه و تجربه کنی تا بفهمیییی چه دردییییی
بیا تعریف کن خواهر حداقل تجربه تو خوب بوده یکم امیدوار بشیم 🥲😅
کسی اماده نیست همه مجبورن😂😂
من که خیلی وقته آماده هستم ولی همیشه بچه هام تو هفته ۴۰ یا ۴۱به دنیا میان
هیچکی فکرکنم آماده نیس اونجا مجبوری تو عمل انجام شده قرار بگیری😂🫠
دیگ راهی هم هست ایا. 😂باید بیاد بیرون
هیچ کس اینجا نیست
من ک هنوز نه😂😂😂خیلی میترسم
شما طبیعی زایمان کردی؟
وااای خدا کمکشون کنه برا ماک هرجور بود گذشت و تموم شد
فکر کنم هیچکی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.