وای منم همینه وضعیتم،انگار شیر آب باز کردن
ماه پیش ۵ تا امپول انعقاد خون زدم ولی تا ۱۰ رووووز طول کشید ،تازه ۳تا خشابم قرص ویتامین کا خوردم ولی همچنان زیاد بودو الانم پریودم باز زیااااادم
ولی دکتر برو ،به من قرص پروژسترون داد ۲۰ تا
مفنامیک اسید بخور هر ۸ساعت
منم مثل توام خونریزیم زیاده نگران نباش
طبیعیه عزیزم
همه ما تجربه کردیم
الان ماه پنجمم هست بلکه بیشتر پریود بشم
زمان میبره تا مثل قبل درست بشی
مفناک اسید بخور هر ۶ ساعت یا ۸ ساعت که خونریزی ات کمتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.