خانما این واکسن کزاز رو نمیشه بعد زایمان بزنم؟

۱۳ پاسخ

😐خب ب چ درد میخوره دیگ…نه بخاطر زایمان میگن کثیفی چیزی واسه اون قبل مهمه ک بزنی چون میری اتاق عمل

به خاطر زایمان میگن بزن حین زایمان کزاز نگیری منم بلید بزنم

بعد زایمان به چه درد میخوره برای زایمانته که واجبه تو بارداری بزنی

منم باید بزنم هفته 31 بهداشت گفت بیا

چرا باید بزنی؟
چند هفته

چند هفته به بعد باید بزنی؟

عزیزم برو بزن من زدم فقط جاش یکم درد میکرد دیگه هیچی
انقدر سختش نکن واسه خودت

قبل از زایمان باید بزنی برای جلوگیری از عفونت و مشکلات بعدش، من زدم درد که اصلا نداره من تب هم نکردم روز بعدش یه کم دستم درد می کرد فقط

من زدم نترس دوروز یکم دستت درد میگیره و ورم می‌کنه بعدش خوب میشه

خوب گفتی من اصلا یادم رفته بود

منم زدم نترس چیزی نیست

دوران بارداری بخاطر بچه میگن


خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر دغدغه رشد توانمندی‌های فرزندت رو داری و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️ از پیام پین شده شروع کن
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

نه بخاطر زایمان و آلودگی های بیمارستان میگن باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️❤️❤️ مامان ❤️❤️❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد