۴ پاسخ

سلام باید باتوجه به وزن تولدبچه خودت حساب کنی مقایسه با بقیه نمیشه ولی درکل خوبه ماشاالله

من دکتر گفت هفت و نیم تو شش ماهگی راصی هستیم از بچه

بچه منم چن روز پیش ۷۲۵۰ بود
وزن تولدشم ۳۱۰۰ میگن خوبه ولی بنظر خودم خیلی ریز میاد

وزن تولد چقدر بوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی