تست بزنم؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من پنج روز تاخیره😂😂
روز موعد و سه روز بعدش زدم منفی بود 🥲😂

شما چون سیکلت طولانیه بزنی الان ممکنه نشون بده

۴ تا ۵ روز هم نشون میده

بزن بابا نشون میده حتی تازه هم باشه نشون میده

نه زوده یک هفته تا 10روز باید صبر کنی

بزن نشون میده

من سر پسرم شب موعد زدم مثبت شد ولی میگن تا یک هفته تاخیرم ممکنه نشون نده

بزن

نه نزن دو روز خیلی زوده🙂

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
ارزو ارزو قصد بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ویکم بارداری
نازی نازی قصد بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان منتظر مامان منتظر قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری