بچه من ۳۶۰۰ بود
دوماهگی شد ۵
ولی نگفتن کمه...
بعد تولدش زیاد کم کرد
سه ماهگیم ۶
بازم گفتن نرماله
شیر خشک گیگوز بده خیلی خوبه و باعث میشه وزن خوب و نرمال بگیره
عزیزم شاید اولش زیاد کم کرده بوده بچه
دکتر پسر من میگه ماهی یه کیلو افزایش نرمالترین حالت ممکنه
ضمنا هشت کیلو واقعا اشتباه هست دیگه فوقش بچه تپلی باشه شش هست دوماهگی چخبرهههه دوستت اشتباه میکنه در اون حد بسته به شیر
خوبه که
شیرخشک عوض کن خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.