نظرتون در مورد اسم آنیسا چیه /؟
قشنگه /؟؟؟

۷ پاسخ

خیلی قشنگه

راستش به نظر من بهتره اسم جوری باشه که تو لغت نامۀ دهخدا بشه پیداش کرد.

خیلییییی قشنگهههه
معنیشم قشنگتررررر😍🥺

آنیسا قشنگه...آنیام قشنگه من اگه دختر باشه میزارم آنیا به معنی عشق مطلق

خیلی قشنگه

من اگر دختر دار بشم ب شوهرم گفتم آنیسا میزاریم

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان کلوچه ها 🍪 مامان کلوچه ها 🍪 ۸ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام ۸ ماهگی
مامان دوتا فنچ 🥹 مامان دوتا فنچ 🥹 ۴ ماهگی
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان وتودلی 💕 مامان شاهان وتودلی 💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان Artin_Ania مامان Artin_Ania هفته سی‌وششم بارداری