خانوما میشه پوره موز رو قاطی سرلاک آماده کنم

۳ پاسخ

موز خوب نیست تا دوسال میگن به بچه ندین
من نمیدم اصلا

الان خیلی زوده برا موز من ۶ماهگی ۲تا قاشق چایی خوری دادم خیلی اذیت شد

خیلی سنگین میشه اذیت میشه دکتر بمن گف ک موز اصلا نده فعلا میخوایم بدی دگ جدا بده بنظرم باز نظر منه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی