۳ پاسخ

نه عزیزم زوده صبر کن یکی دوروز از پریودت بگذره

از من میشنوید نزنید. انقدر زدم و منفی شد. ولی خب صبر هم سخته. بزتید ولی اگه منفی شد ناامید نشید.

سلام خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته هفدهم بارداری