۳۹ پاسخ

به دختر منم گاهی میگن پسره یا دختر دلم میخواد یه دونه بزنم درگوششون بگم گوشواره ولباس و موهای گلسر دارشو نمیبینین کورین؟😄😄

تصویر

اخیییی عسلی خیلی هم نازه ، چون یکم موهاش کوتاهه اینجوری نشون میده هرکی هم گفت شکل پسراس بگو به شما ربطی نداره

مردم رد دادن

اخی نه اصلا شبیه دختر .من نمیفهمم مردم چرا هر چی تو سرشون میاد به زبون باید بیارن

مگه پسرا زشتن😂😂

چرا اینقدر الکی خودتون رو ناراحت میکنید..اصلا مهم نیست که. به پسر منم برعکس همش میپرسن دختره؟

تصویر

خب بگه مگه چی میشه
به دختر منم میگن

منم هزار دفعه شنیدم میگن پسره ؟؟؟! آخه گوشاشم سوراخ نکردم ، اصلا برام مهم نیست کی چی میگه با روی خوش میگم نه دختره

تصویر

ب پسرم منم میگفتن دختره تاسن ۸سالگی😂
براشمافقط خالت گفته برامن همه میگفتن بیرون ک میرفتیم میگقفتن دخترخانم ازبس خوشگله من ک ناراحت نمیشدم ولی پسرم دلخورمیشد ازحرفشون

اما ی چیزی چرا ناراحت میشید از این حرف من هیچوقت ناراحت نشدم😂😂😂

خب بگه مهمه مگ شنونده باید عاقل باشه

دیشب رفته بودم روضه به دخترمم گفتن بفرمایید اینم آش واسه پسرتون😑😑😑😑😑

عزیزم‌پس من چی بگم که هرجا میریم به پسر کوچیکه م میگن دختر کوچولو....
بعد میگم بابا بچم پسره میگن دروووووغ نگوووووو😐😐😐😐
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️چ دروغی دارم بگم آخه

پسر منم همش میپرسن دختره ؟؟🤦🏼‍♀️

واااا،این عسل معلومه که دخترههه

والا دختر من پر مو و بلند هست موهاش
میگن ببخشید بچتون دختره یا پسر 😐

پسرمنوهم همه میگن دختره ولشون کن

ب دخترای منم میگن 😩😂😒

به پسر منم میگن دختره یا پسر من حرصصصصص میخورم آخه پسرم قیافش خیلیییییی پسرونست خنگن بعضیا

یکی از پسرا منم هرکی میبینه مسگه دختر این قرار بود دختر بشه دقه نود خدا پسزش کرده ..... بیخیال بابا در دروازه رو میشه بست در دهن ادم بیشعور نه

منظوری نداشته بخاطر موهاش که کمه گفته
دختر منم تا سه سالگی خیلی موهاش کم بود با اینکه خیلی هم خوشگل بود همه میگفتن شبیه پسراست
ناراحت نمی‌شدم من 🤷🏻‍♀️

وا کجاش شبیه پسراست دیونه است خالت

پسر منم میگن شبیه دختره

به من میگن، چون دخترم کپی‌باباشه، موهاشم که کوتاه میکنم‌دیگه میشه پسر تر🤣ولی برام مهم نیست

به پسرمنم میگن شبیه دختره😂😂
الان کوچیکن جنسیتشون ازچهره شون زیادمشخص نیست ناراحت نشو گلم

چه خونه زندگی قشنگی داره
احتمال حسادت بده

ن والا شبیه دخترای خیلی هم خوشگله

نمیدونم چرا مردم اینجوری شدند .تا پسرمو میبینن میگن دختره ؟بابا عقلتون چی میگ تیپ پسرونه اشو نمی‌بینید آخه .اینقدر گفتند تا موهاشو کوتاه کردم بخدا .حتی هی بهم میگفتن گوشاشو سوراخ کنی گوشواره بندازی دیگ قشنگ دختر

به پسر منم میگن چرا شبیه دختراس
عزیزم بالاخره باید یه گوهی بخورن دیگه نمیشه که گرسنه بمونن

بهتر خاله ات پیش چشم پزشک بره

به دختر من که دائم همه میگن چرا خودتون ناراحت میکنید عزیزم خیلی وقتا به اینجور مسائل که آدم اهمیت میده به مرور زمان در مقابل هر حرف کوچیکی کم میاره

حالا برا من برعکس هرکی پسرامو میبینه میگه اینا دخترن 😐چون موهاشونو میبندم نره تو چشمشون بلنده

به دختر منم چند نفر گفتن
خودم میدونم که یچیزی پروندن که لال به نظر نیان

به دختر منم خیلی میگفتن گوشاشو هم سوراخ نکردم بدتر همه میگن پسره فلان اوایل ناراحت میشدم ولی کم عقل بودن ونفهمی دیگران که تقصیر ما نیست 😐

بهش میگفتی حتما خودتو به یک چشم پزشک کار بلد نشون بده.
چشماش از حسادت مشکل پیدا کرده

شاید یه حرفی همینجوری زده عزیزم توبدنگیر

این نظرات قشنگو از کجا میارن خدای🤦‍♀️،،، دختر به این نازی🤩

اصلا عزیزم الکی حرص حرف آدما رونخور

خیلی غلط کرده😐حسودی مشخصه دیگه ازش

سوال های مرتبط