۱۴ پاسخ

خواهرانه توصیه میکنم به خاطر آرامش و سلامت خودتون و جنین،نظر اشخاص غیر متخصص رو جویا نشید🤍

من آزمایش دوم غربالگریم مثبت شد کلی گریه کردم دکتر گفت برو پریناتولوژی جنین شناس هرچی اون بگه به زور یه دکتر پیدا کردم گفت معمولا آزمایش دوم اشتباه درمیاد واسه من اولی نرمال بود همونجا خودش یه سونو ساده انجام داد گفت مشکلی نداره انومالی بیا بازم رفتم پیشش همه چیش سالم بود همونجایی ک آزمایش گفته بود مشکل داره خودت ناراحت نکن معمولا اشتباه درمیاد من خیلی استرس کشیدم میگم بهت ک آروم باشی و توکل کنی

ولی من تموم ریسکام پایین بوددکترم ب خاطرپاپ آ پایین منوفرستادسفلری

تلزع عددمام پاپ آ توخوب بودبرامن زیرنیم رفتم سفلری خداروشکرهمه چی خوب ونرمال بودنترس گلم

عزیزم نترس ایناب خاطرفاکتورفامیلی یاسن ریسک میزنه بروسلفری بده اونم جوابش قطعی تره ولی 99 درصدجواباشون خوب درمیاداینابراپول هس اینکارامیکنن

سلام عزیزم مال منم همینجوی بود هیچ مشکلی نداره فقط حالت دلالی اومدن آزمایشگاه و دکترا برای کاسبی خودشون هم استرس میدن به ما هم پول جم میکنن مال منم خدارو شکر سالم بود نگران نباش

عزیزم انشاا.. چیزی نیس .سلفری ازت میگیرن

باید سلفری بدی

سلام ازمنم کروموزوم۲۱ ریسک زده بود.امروز ۱۶هفتگی آزمایش کوادمارکر دادم انشالله که جوابش خوبه

منم فاینال ریسکم پایین بود سلفری دادم جوابش خوبه خداروشکر .شماهم انشاالله مشکلی نیست

احتمالا واست آزمایش سلفری مینویسه منم همینطوری بود غربالگریم، جواب سلفریم اومد دیروز خداروشکر خوب بود اصلا نگران نباش

من برات ترجمه اش فرستادم ولی سر در نمیارم

تصویر

عشقم از نظر سندروم دان اسکرین مثبت ولی استرس نگیر
میفرستن برای ازمایش سلفری
اگه خدایی نکرده اونم مشکل داشت میفرستن امینوسنتز
با یه ان تی نتیجه گیری نمیکنن
توکلت به خدا باشه

عزیزم منم همینجوری بود
سلفری دادم
جوابش دیروز اومد خوب بود خدا روشکر
نگران نباش
آزمایشی ک دکتر میگه انجام بده
امینو احتمالا بهت بگن

سوال های مرتبط