۶ پاسخ

نه به نظرم اگه۴سانتی روندزایمانت زودترمیشه من ۲سانت بودم بستریم کرذن بدون درد کل دردی که کشیدم ۵ساعت بودبعدش زایمان کردم

دکترم بنت الهدی میشه اما گرون میگیره ۶۰تومن

من هاشمی نژاد

عزیزم امپول فشار رو برای همه میزنن مگه اینکه رسیدی بیمارستانن فول باشی و زایمان کنی
و گرنه حتی دردم داشته باشی بری برای روند سریع امپول و میزنن

کدوم بیمارستان عزیزم می خوای بری

چهار سانته ک باید بستری بشی

سوال های مرتبط