۱۲ پاسخ

پله روی کن خیلی تاثیرداره.رابطه خشن داشته باش.خونه روجارودستی بکش.دوش ابگرم بگیر زیرش اسکات بزن

خیلی خوبه که ۴ سانتی🥺 کاش منم همینقدر بشم

وا خوب چرا بستریت نمیکنه پس من سه سانت بدون درد بودم بستریم کرد زایمان راحتی هم داشتم

خیلی خوبه ک چرا ناراحتی 😕 همه از خداشونه بدون درد ب چهارسانت برسن

من ک دیگ رد دادم تموم نمیشه چراااااا🥺

درذ که مهم نیست خداتم شکر کن
مهم پیشرفت
بعضیا دیدم تا 7 سانت هم درد نداشتن
برای من دیگه از 4 سانت دردش شدید شد

پیاده روی رو از چند هفته شروع کردی

چیکار کردی ۴ سانت باز شدی

منم مثل شمام 🚶‍♀️🚶‍♀️🤦‍♂️

ولی وقتی ۴ سانت باز شده و درد نداری فک کنم زایمان راحتی داشته باشی ، بعدم جا داری تا ۴۲ هفته

یه لیوان زعفرون غلیظ درست کن بخور 😃😃😃 یکی از آشناها ما همین کارو کرد درد شدید گرفتش رفت برا زایمان

خب خوبه ک یهو بچه رو بدون درد بزایی

سوال های مرتبط