پله روی کن خیلی تاثیرداره.رابطه خشن داشته باش.خونه روجارودستی بکش.دوش ابگرم بگیر زیرش اسکات بزن
خیلی خوبه که ۴ سانتی🥺 کاش منم همینقدر بشم
وا خوب چرا بستریت نمیکنه پس من سه سانت بدون درد بودم بستریم کرد زایمان راحتی هم داشتم
خیلی خوبه ک چرا ناراحتی 😕 همه از خداشونه بدون درد ب چهارسانت برسن
من ک دیگ رد دادم تموم نمیشه چراااااا🥺
درذ که مهم نیست خداتم شکر کن
مهم پیشرفت
بعضیا دیدم تا 7 سانت هم درد نداشتن
برای من دیگه از 4 سانت دردش شدید شد
پیاده روی رو از چند هفته شروع کردی
چیکار کردی ۴ سانت باز شدی
منم مثل شمام 🚶♀️🚶♀️🤦♂️
ولی وقتی ۴ سانت باز شده و درد نداری فک کنم زایمان راحتی داشته باشی ، بعدم جا داری تا ۴۲ هفته
یه لیوان زعفرون غلیظ درست کن بخور 😃😃😃 یکی از آشناها ما همین کارو کرد درد شدید گرفتش رفت برا زایمان
خب خوبه ک یهو بچه رو بدون درد بزایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.