۶ پاسخ

الان ۴ ماه از سرکلاژ گذشت هر شب یکی شیاف میزنم از روز اول

سرویکستون چند بوده سرکلاژ کردین؟؟

چرا مگه درد داره؟؟

۴ چهارروزه شدم
روزی دوبار میزارم

یدونه شیاف یه قرص دفامد و هفتگی یه امپول

روزی یکی ولی شیاف خو گیر نمیاد😐😂امپول نمیزنم

سوال های مرتبط