۵ پاسخ

۱۶۳۰۰ بابل کلینیک گرفت

پسرم وپیش دکتر هادی پور تو بیمارستان کلینک ختنه کردم. سه روزه خوب شد روز اول یکم اذیت بود که با استامینوفن قنداق کردن که پاشو تکون نده. خدا روشکر اوکی بود

انشالله بسلامتی
منم پسرم رو ۲۳ روزگی ختنه کرده بودم
من روشم حلقه بود
مورد خاصی نبود فقط اینکه مای بیبی رو یه سایز بزرگتر براش بستم تا راحت باشه برای جیش اول خیلی میترسید و چند ساعت جیش نکرد اما مای بیبی رو که باز کردیم و حدود ۵ دقیقه باز نگه داشتیم کلی جیش کرد جیش اولش خیلی با درد و گریه بود اما بعدش دیگه کاملا خوب شد
دو تا پماد دکتر داد که براش استفاده میکردیم و هرروز هم میشستیم‌.
انشالله که خیلی براش سبک باشه و اصلا اذییت نشه گل پسری

روز اول ختنه بهتره یه همراه خونه داشته باشی که کمکت کنه چون خیلی گریه میکنه

پیش کدوم دکتر میخایی ببری گلم؟

سوال های مرتبط

مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری