به من گفتن قطع بهتر از اسپری هست
من خریدم ولی استفاده نکردم 😅
اره ولی من قطره میریزم بعد از پوار بینی استفاده میکنم
بله ولی قطرشو استفاده میکنم
اب و نمکه دیگه
بله من استفاده کردم
اره من ولی برا بچه ب سن بچه توباید قطره بگیری چون اسپری خطرناکه رگ های بینی پاره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.