۷ پاسخ

به من گفتن قطع بهتر از اسپری هست

من خریدم ولی استفاده نکردم 😅

اره ولی من قطره میریزم بعد از پوار بینی استفاده میکنم

بله ولی قطرشو استفاده میکنم

اب و نمکه دیگه

بله من استفاده کردم

اره من ولی برا بچه ب سن بچه توباید قطره بگیری چون اسپری خطرناکه رگ های بینی پاره میشه

سوال های مرتبط